Sila semak polisi dan syarat waranti produk sebelum membuat pesanan di www.rev.com.my, kerana waranti bagi setiap produk adalah berbeza.
Syarat untuk Pertukaran Produk
- Model, warna atau saiz yang salah diterima.
- Produk rosak atau tidak berfungsi diterima.
- Produk boleh ditukar dalam masa 14 hari selepas diterima.
- Produk untuk ditukar mestilah dalam keadaan sempurna, tidak digunakan, tidak dicuci dan tidak diubah suai daripada keadaan asal.
- Produk untuk pertukaran mesti termasuk kotak/pembungkusan asal, tanda harga dan resit asal daripada syarikat.
- Item diskaun atau promosi tidak boleh ditukar.
- Syarikat berhak untuk menolak pertukaran produk jika produk tidak dalam keadaan sempurna dan resit asal tidak dikemukakan.
Bagaimana untuk meminta pertukaran untuk produk
Sekiranya pelanggan ingin menukar produk:
1. Hantar e-mel kepada khidmat pelanggan di revrunnr.marketing.my@gmail.com , berserta butiran berikut:
- Foto produk dan nyatakan sebab pertukaran.
- Sekiranya berlaku pertukaran warna atau saiz, sila berikan butiran produk yang dikehendaki.
- Kos penghantaran untuk produk yang ditukar adalah tanggungjawab pelanggan.
2. Setelah menerima maklumat dan produk untuk pertukaran, syarikat akan memeriksa produk untuk memastikan ia memenuhi syarat pertukaran yang ditetapkan. Selepas mengesahkan kelayakan untuk pertukaran, syarikat akan menyemak stok produk yang ditukar yang dikehendaki dan menghantar e-mel pengesahan untuk meneruskan pertukaran.
3. Selepas pelanggan menerima e-mel yang mengesahkan pertukaran produk, pelanggan perlu menyediakan dokumen berikut:
- E-mel pengesahan untuk pertukaran produk.
- Resit pesanan belian.
- Produk mestilah dalam keadaan yang sama seperti yang dihantar oleh syarikat, termasuk sebarang label. Dan produk yang terkandung dalam pembungkusan juga. Jika produk tiada dalam keadaan, syarikat berhak menukarnya untuk semua kes.
4. Setelah produk baru diluluskan untuk pertukaran, syarikat akan meneruskan penghantaran. Pelanggan akan menerima e-mel mengenai proses yang sedang berjalan dan nombor pesanan baharu.
5. Syarikat berhak untuk mempertimbangkan dan memeriksa sebelum menghantar produk baru.
6. Syarikat berhak untuk menukar produk di bawah polisi dan syarat seperti yang ditetapkan oleh syarikat.
7. Syarikat berhak untuk meminta pertukaran kerana memesan model yang salah atau tidak berpuas hati dengan produk.
8. Syarikat menerima pertukaran selepas pelanggan menerima produk dalam tempoh 14 hari. Jika lebih lama daripada tarikh yang ditetapkan, syarikat berhak untuk tidak menerima pertukaran produk.
9. Syarikat tidak memulangkan dalam apa jua keadaan.